دکتر عبدالحسینی

بهترین مدل جراحی چاقی

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین مدل  و بهترین روش و بهترین جراحی چاقی یا جراحی لاغری را با تحقیق کامل و مطالعه و با مشاوره انتخاب کنید تا به بهترین نتیجه و وزن دلخواه خود برسید

حتما برای شما سوال پیش آمده است که جراحی اسلیو بهتر است یا جراحی بای پس ؟ 

جراحی چاقی یا جراحی لاغری به شما کمک میکند تا در طی یک سال به کاهش وزن فوق العاده برسید و به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید و از فشار خون یا چربی خون یا کبد چرب یا بیماری های  ناشی از چاقی و اضافه وزن بالا ، در امان بمانید . 

جراحی چاقی یا جراحی لاغری و درمان دیابت که شامل جراحی اسلیو معده و جراحی بای پس کلاسیک معده و مینی بای پس و جراحی ادونس امگا و جراحی ترکیبی و متابولیک ساسج یا ساسی میباشد.  تشخیص نوع جراحی ، پس از انجام دادن آزمایش و سونوگرافی و اندوسکوپی می باشد که کدام جراحی ، اسلیو معده یا بای پس معده یا مینی بای پس معده و … ، برای شخص مناسب میباشد .

انتخاب مدل جراحی چاقی شاید در نگاه اول آسان به نظر برسد اما با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که بهترین جراحی چاقی برای هر شخص متفاوت است ! ممکن است برای فردی جراحی چاقی اسلیو معده مناسب باشد و برای فرد دیگری اصلا اسلیو معده مناسب نباشد . پس انتخاب مدل جراحی چاقی یا جراحی مناسب برای هر شخص به شرایط متفاوتی بستگی دارد که با ویزیت توسط جراح چاقی این مهم نایل میشود و مقدمات جراحی برای فرد تجویز میشود تا بهترین نوع جراحی چاقی برای فرد انتخاب و انجام شود .

همیشه در نظر داشته باشید که بهترین جراحی چاقی یا جراحی لاغری برای هر شخص متفاوت میباشد و حتما با جراح چاقی خود مشورت های لازم را انجام دهید که بهترین نتیجه جراحی چاقی برای شما حاصل شود .

 

مشاهده مقاله
عوامل شکست در طی درمان چاقی

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام جراحی چاقی جناب دکتر عبدالحسینی عضو شده و از عکس های قبل و بعد از بیماران دیدن کنید

 

[metaslider id=4448]

5 در مورد “بهترین مدل جراحی چاقی”

  1. باسلام
    من همچنان از جراحی چاقی می ترسم با اینکه ۵۰ کیلو تا وزن ایده آل فاصله دارم اما میترسم برم زیر تیغ.چون از آینده این عملها مطمئن نیستم یعنی تو بی پس ، اون قسمت معده که از هضم خارج میشه و بیکار میمونه تکلیفش چی میشه؟ آیا با گذشت چند سال تبدیل به سرطان نمیشه؟
    منگنه ها چی میشن مخصوصا تو اسلیو، آیا با یه تصادف اینا پاره نمیشن؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر عبدالحسینی

دکتر عبدالحسینی

جراح و فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته ، جراحی چاقی و متابولیک ، جراحی متابولیک برای درمان دیابت نوع 2

جدیدترین مقالات

جدیدترین مقالات حوزه جراحی چاقی

اسکرول به بالا