دکتر عبدالحسینی

فیلم جراحی چاقی

جراحی چاقی - فیلم جراحی چاقی
4.7/5 - (8 امتیاز)

فیلم واقعی جراحی چاقی یا جراحی لاغری و یا جراحی متابولیک که شامل جراحی اسلیو معده و جراحی بای پس کلاسیک معده یا بای پس و مینی بای پس معده یا مینی بای پس و جراحی ادونس امگا و جراحی ترکیبی و متابولیک ساسج میباشد که تشخیص نوع جراحی چاقی یا جراحی دیابت ، پس از انجام دادن آزمایش و سونوگرافی و اندوسکوپی می باشد که کدام جراحی برای شخص مناسب میباشد .

بهترین جراحی چاقی و بهترین روش جراحی چاقی برای هر شخص با توجه لایف استایل و رژیم غذایی و فیزیک بدنی و جواب آزمایش و سونوگرافی و آندوسکوپی انتخاب میشود ، بنابراین بهترین جراح چاقی شما با جواب این موارد بهترین تصمیم را برای شما میگیرد تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید . پس بهترین جراح چاقی تهران یا بهترین جراح چاقی ایران یا بهترین جراح چاقی جهان ، جراحی هست که متناسب با وضعیت شما تصمیم گیری کند تا شما به بهترین نتیجه دست پیدا کنید و اندامی زیبا و مورد دلخواه خود را با کمک بهترین جراحی چاقی برای خود به ارمغان آورید . 

جراحی چاقی، جراحی لاغری یا جراحی باریاتریک به روش لاپاروسکوپی انجام می‌شوند و دلیل آن کم شدن دوره نقاهت بیمار، درد کمتر و حداقل جراحت است و افراد در این عمل‌های جراحی بسیار سریع‌تر از جراحی چاقی باز خوب می‌شوند. دکتر عبدالحسینی به صورت تخصصی عمل های مخصوص برای درمان چاقی و دیابت را به روش لاپاروسکوپی باریاتریک و متابولیک انجام می‌دهند. در ادامه انواع فیلم‌های جراحی چاقی، جراحی لاغری و جراحی متابولیک از داخل شکم حین عمل را مشاهده خواهید کرد. این جراحی‌ها معمولاً برای درمان بیماری‌های باریاتریک و متابولیک نظیر چاقی و دیابت انجام می‌پذیرند.

مشاهده مقاله
گاستروپارزی چیست و چگونه درمان می‌شود؟

فیلم واقعی جراحی بای پس چاقی و جراحی دیابت شمارش روده در بای پس کلاسیک یا بای پس معده

**********

فیلم واقعی آزاد سازی زاویه هیس با لیگاشور در بای پس کلاسیک یا بای پس معده 

 

لیگاشور یکی از دستگاه‌هایی است که حین عمل اسلیو معده استفاده می‌شود و هدف آن مسدودسازی ایمن رگ‌ها حین جراحی است زیرا بسیاری از اوقات حین عمل جراحی نیاز است که بخشی از رگ‌های خون رسان معده فرد قطع شوند. در این فیلم جراحی بای پس معده در واقع از این دستگاه برای آزادسازی زاویه هیس که قسمت بالایی معده است، استفاده شده است.

 

**********

آزاد کردن خم بزرگ معده در اسلیو

 

**********

آزادسازی کروس چپ در اسلیو معده با لیگاشور

 

 

 

**********

باز کردن امنتوم بزرگ در بای پس کلاسیک 

 

**********

 دسترسی به پشت معده در مینی بای پس معده

**********

 آناستوموز معده به روده در بای پس کلاسیک

**********

 بازکردن ژژنوم با هارمونیک در بای پس معده

**********

 بستن فضای ژژنو ژژونال در بای پس کلاسیک

 

 

**********

 فیلم های جراحی اسلیو معده 

Sleeve Gastrectomy

 

ازادسازی امنتوم از خم بزرگ معده با هارمونیک در اسلیو معده

**********

آزاد سازی زاویه هیس با هارمونیک در اسلیو معده

**********

دسترسی به خم بزرگ معده با هارمونیک در اسلیو معده

**********

دوختن حمایتی معده و گاستروپکسی در اسلیو معده

فیلم اسلیو معده که در زیر مشاهده می‌کنید شامل عمل گاستروپکسی نیز هست که در طی آن از طریق اتصال معده به دیواره شکم از ولولوس جلوگیری می‌کنند. ولولوس در واقع به پیچیدن معده و چرخش ۱۸۰ درجه‌ای آن که موجب انسداد مسیر می‌شود، می گویند. در صورت رخ دادن این اتفاق درد قفسه سینه، احساس تهوع بدون برون ریزی و یا حتی مشکلات تنفسی ممکن است برای بیمار رخ دهد.

مشاهده مقاله
جراحی چاقی چیست؟

 

**********

 

**********

فیلم واقعی جراحی چاقی و جراحی متابولیک 

فیلم جراحی اسلیو 

**********

فیلم جراحی بای پس کلاسیک

فیلم عمل به ای پس کلاسیک که در زیر مشاهده می‌کنید در واقع نحوه محدود کردن حجم معده و کوتاه کردن مسیر روده را نشان می‌دهد. با اینکه در سال‌های اخیر مدل‌های دیگری از عمل‌های لاغری نیز روی کار آمده‌اند اما همچنان به ای پس کلاسیک طرفداران خاص خودش را دارد زیرا نتایج نشان داده‌اند که در صورت انجام آن می‌توانید در طی یک سال و نیم، بیش از نیمی از اضافه وزن خود را کاهش دهید.

 

**********

فیلم جراحی مینی بای پس یا امگا

مینی بای پس در واقع مدلی ترکیبی از دو عمل اسلیو و بای پس است که با مسدودسازی بخش اعظمی از معده باعث لاغری فرد می‌شود. در فیلم زیر که توسط دکتر عبدالحسینی انجام شده است نحوه عمل مینی بی پس را مشاهده خواهید کرد. این مدل عمل بیشترین کاهش وزن را دارد و درصد برگشت پذیری آن بسیار کم است و برای افرادی که شیرین خور هستند و مدام ریزه خواری می‌کنند، بسیار مفید است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر عبدالحسینی

دکتر عبدالحسینی

جراح و فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته ، جراحی چاقی و متابولیک ، جراحی متابولیک برای درمان دیابت نوع 2

جدیدترین مقالات

جدیدترین مقالات حوزه جراحی چاقی

اسکرول به بالا