دکتر عبدالحسینی

انتخاب بهترین جراح لاغری در تهران

5/5 - (2 امتیاز)

انتخاب بهترین جراح لاغری در تهران

یکی از درمان های اثرگذار و ضروری برای درمان چاقی و کاهش وزن ، جراحی چاقی است. کسانی که از چاقی بیش از حد رنج برده و با استفاده از ورزش و رژیم نتوانسته اند به وزن دلخواه خود برسند ، تنها راه ممکن برای آن ها، استفاده از جراحی چاقی است.

 برای انجام جراحی لاغری مسائل زیادی وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشید. یکی از این مسائل که از اهمیت فوق العاده بالایی نیز برخوردار است: “چگونه یک جراح چاقی خوب و متبحر انتخاب کنم؟” می باشد.

بهترین دکتر جراح لاغری چه فاکتور های باید داشته باشد؟

عوامل مختلفی وجود دارد که در انتخاب بهترین جراح چاقی برای شما موثر است. شما با بررسی دقیق می ‌توانید جراحی را انتخاب کنید که به شما اطمینان دهد، توانایی انجام جراحی با حداقل عوارض را دارد و در هنگام بهبودی از شما پشتیبانی می ‌کند.

 برخی از نکاتی که در انتخاب بهترین جراح چاقی در ایران باید بدانید :

1 _ خیلی از افراد بدون توجه به این نکته که آیا پزشک جراح ، عمومی است یا فوق تخصص جراحی چاقی ، خود را به دست پزشک سپرده و زیر نظر ایشان جراحی خود را انجام می دهند. برای اینکه شما بهترین جراحی را داشته باشید ، بهتر است جراحی را پیدا کنید که فوق تخصص این رشته باشد.

2 _ دانستن برخی از سوالات اساسی کمک بسیار بزرگی در انتخاب بهترین جراح چاقی به شما خواهد کرد. تعداد جراحی های انجام داده در سال اخیر، مدرک تحصیلی، عضویت در انجمن متابولیک و چاقی، بیمارستانی که کار می‌کنید و سوالاتی از این قبیل در انتخاب جراح بسیار تاثیرگذار هستند.

مشاهده مقاله
تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده‌اند

3 _ یکی از مهمترین عواملی که باید در هنگام انتخاب یک جراح چاقی در نظر بگیرید. داشتن تجربه انجام عمل لاغری است. وقتی یک جراح تجربه بیشتری در انجام جراحی های چاقی دارد، میزان موفقیت عمل شما بالا می رود.

4 _ جراح چاقی باید کسی باشد که بتوانید با او به راحتی صحبت کنید. طبیعی است که سوالات زیادی در مورد جراحی چاقی داشته باشید. حتی اگر یک جراح دارای رتبه بالایی باشد، در صورتی که با او احساس راحتی نمی ‌کنید و نمی ‌توانید از او سوال کنید، مسلماً گزینه مناسبی به عنوان جراح شما نخواهد بود. شما باید به دنبال شخصی باشید که بتواند با اطمینان به تمام سوالات شما را پاسخ دهد. این موضوع بسیار ذهنی است؛ حتماً به غریزه خود اعتماد کنید و اگر احساس راحتی نمی‌ کنید، به جستجو جراح لاغری ادامه دهید.

5_ ممکن است در شهر به دور از پزشک جراح خود زندگی کنید، حتماً در مورد دسترسی پزشک خود چه قبل و چه بعد از عمل با او صحبت کنید.

6 _ طبیعی است که بخواهید از سایر بیماران در مورد تجربه آنها با جراح بشنوید. اگر درباره بیماران قبلی سوال کنید‌، جراح شما ممکن است بتواند توصیفاتی درباره موفقیت بیماران گذشته آنها پس از جراحی چاقی ارائه دهد. حتی ممکن است برخی حاضر باشند در مورد تجربه خود با شما صحبت کنند.

7 _ در جراحی لاغری نیاز به آماده سازی قبل و بعد از عمل خواهد بود. بنابراین جراحانی که پشتیبانی بعد از عمل را ارائه می ‌دهند، منبع خوبی در دسترس شما خواهند بود، زیرا در مرحله جدیدی از زندگی خود حرکت می‌ کنید و نیاز به مشورت خواهید داشت. ممکن است در نظر شما کسب این اطلاعات زیاده روی باشد، اما همه آنها در هنگام انتخاب جراح چاقی مفید است.

مشاهده مقاله
20 نکته طلایی برای کاهش وزن

 

لیستی از سوالات شما می ‌توانید در مورد جراحی که قرار است با آن ملاقات کنید از خود آن یا از منشی بپرسید:

1 – آیا پزشک بعد از عمل ، از بیمار به لحاظ جسمی و روحی پشتیبانی می کند؟

2 – آیا دکتر ، فوق تخصص جراحی چاقی هستند یا جراح عمومی؟

3 – هزینه عمل چاقی (اسلیو ، بای پس و مینی بای پس) چقدر است؟

4 – چه نوع جراحی را برای من توصیه خواهید کرد که اثر بخشی بیشتری دارد؟

5 – چه دستورالعمل های قبل و بعد از عمل به بیمارانی که تحت عمل جراحی چاقی قرار می ‌گیرند، می ‌دهید؟

6 – آیا دکتر همیشه پاسخگو و در دسترس است؟

بهترین دکتر جراح چاقی در تهران

با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن اشاره شد، شما می ‌توانید به راحتی بهترین جراح لاغری در ایران را شناخته و با خیال راحت به آن مراجعه کنید. انتخاب یک جراح ممکن است پیچیده و دشوار باشد، اما وقتی بهترین دکتر جراح چاقی در تهران را پیدا کنید، به بالاترین کیفیت پزشکان در کشور دسترسی خواهید داشت. در ادامه شما را با یکی از بهترین پزشکان جراحی چاقی آشنا خواهیم کرد.

دکتر محمد رضا عبدالحسینی

دکتر محمد رضا عبدالحسینی جراح و فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و همچنین جراحی چاقى و متابولیک هستند که دارای مدرک جراح ممتاز از کنفدراسیون جراحی چاقی و متابولیک اروپا IFSO و عضو انجمن جراحی چاقی و متابولیک در کشور می‌باشند. دکتر عبدالحسینی با به کارگیری جدید ترین روش لاپاراسکوپی و در بهترین بیمارستان و همچنین تجربه بالا در این زمینه ثابت کرده است که یکی از بهترین جراح چاقی در تهران می‌ باشد.

مشاهده مقاله
عمل اسلیو چیست ؟

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۴۶۵۳۳۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر عبدالحسینی

دکتر عبدالحسینی

جراح و فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته ، جراحی چاقی و متابولیک ، جراحی متابولیک برای درمان دیابت نوع 2

جدیدترین مقالات

جدیدترین مقالات حوزه جراحی چاقی

اسکرول به بالا