دکتر عبدالحسینی

روش پیدا کردن بهترین دکتر متخصص

5/5 - (3 امتیاز)

همه ی ما وقتی دچار مریضی می شویم نیاز داریم تا به یک پزشک متخصص مراجعه کنیم. در دنیای امروزی دیگر مانند گذشته ها نیست که هر کسی برای پیدا کردن پزشک خود با دردسر ها و سختی های زیادی روبرو باشد بلکه برای بیشتر افراد با دسترسی داشتن به اینترنت اینکار به سادگی صورت خواهد پذیرفت. اما به این نکته توجه داشته باشید که به هر سایت پز بازدید با لیست بلند بالایی از اسامی دکتر های خوب و موفق اعتماد نکنید این ها تماما بازی تبلیغات است و نمی شود به آن ها اعتماد کرد.

امروزه با این حجم از تبلیغات گاهی نه تنها انتخاب یک دکتر خوب و متخصص برای ما راحت و آسان نمی شود بلکه گاهی بسیار دشوار و غیر ممکن نیز می شود و نحوه ی پیدا کردن پزشک متخصص در چنین شرایطی برای ما به یک چالش جدی تبدیل می گردد. پیدا کردن بهترین دکتر متخصص قلب یا بهترین دکتر متخصص جراحی لاغری و یا دیگر تخصص ها کار ساده ای نیست و نباید هم باشد. چرا که او شخصی خواهد بود که شما زندگی خودتان را در دستانش قرار خواهید داد . بنابراین باید از لحاظ رفتار ، توانایی ها ، عملکرد و مهارت های لازم اعتماد کامل نسبت به او داشته باشید.

 

 

حال سوال برای ما به وجود خواهد آمد که چگونه یک پزشک خوب و موفق پیدا کنیم؟

شما می توانید برای پیدا کردن پزشک مورد نظرتان ، از وب سایت سازمان نظام پزشکی کل کشور استفاده کنید. به این صورت که وارد وب سایت شوید و سپس گزینه ی جستجوی پزشک را کلیک نمایید.

مشاهده مقاله
بهترین جراحی چاقی

سازمان نظام پزشکی در سال 1335 تاسیس گردیده است. در این سازمان حدودا  200 هزار عضو از شامل پزشک ، داروساز ، دندانپزشک ، ماما ، دکترای علوم آزمایشگاه و کارشناسان پروانه دار مثل شناسی سنجی ، بینایی سنج و … وجود دارد .

افراد پس از اینکه در این سازمان عضو می شوند ، شماره عضویت در نظام پزشکی دریافت می نمایند که شماره آن ها به ترتیب عضویت در سازمان است. یکی از مهم ترین مبحث های که در خصوص پزشکان قلابی وجود دارد، اجازه کار آن ها می باشد. معمولا اجازه کار یک پزشک و تخصص و مهارت وی در پروانه او ثبت شده که در مطب پزشک وجود دارد.

توجه داشته باشید که اصل پروانه مطب باید در مطب پزشک وجود داشته باشد و اگر شما متوجه شده اید که پزشکی این پروانه را ندارد یا پروانه ی که در مطب وجود دارد ، با تخصص یا خدماتی که پزشک ارائه می شود تطبیقی نداشته است ، باید بدانید که او پزشک مورد اعتمادی نخواهد بود.

 

در مرحله بعد شما می توانید بر اساس پارامتر های زیر دکتر خود را انتخاب کنید:

  • بیمارستانی که دکتر در آن عمل جراحی انجام می دهد
  • مراجعه حضوری به محل مطب دکتر مورد نظر
  • محل تحصیل و میزان تحصیل دکتر
  • جنسیت دکتر برای راحتی بیشتر بیمار با دکتر
  • انواع بیمه پذیرفته شده توسط دکتر برای راحتی پرداخت هزینه های جراحی و غیره
  • اطلاع پیدا کردن از تجربه های عمل های موفق و ناموفق
  • و …

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر عبدالحسینی

دکتر عبدالحسینی

جراح و فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته ، جراحی چاقی و متابولیک ، جراحی متابولیک برای درمان دیابت نوع 2

جدیدترین مقالات

جدیدترین مقالات حوزه جراحی چاقی

اسکرول به بالا