دکتر عبدالحسینی

اتاق عمل بیمارستان نیکان

جراحی چاقی بیمارستان نیکان
امتیاز مطلب

بیمارستان باید به گونه‌ای باشد که تمام نیازهای ضروری بیمار را مهیا کند و مکانی امن برای او فراهم سازد. امروزه بیمارستان‌های مختلفی با درجه کیفیت‌های متفاوتی در تمام نقاط کشور وجود دارند. معمولاً بیماران برای انتخاب بیمارستان مناسب برای عمل جراحی‌شان به دستور پزشک معالج خود عمل می‌کنند و پزشکان با توجه به نوع عمل و دستگاه‌های پیشرفته مورد نیاز بیمارستانی را به بیمار معرفی می‌کنند. بیمارستان نیکان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های موجود برای عمل‌های پیشرفته جراحی است و به همین دلیل قصد داریم در این مقاله شرایط جراحی چاقی در بیمارستان نیکان را به طور کامل برای شما شرح دهیم.

 

بیمارستان نیکان

بیمارستان‌های خصوصی معمولاً به دلیل نظارت بیشتر پزشکان و سرمایه گذاران، از امکانات رفاهی بیشتری برخوردارند. بیمارستان نیکان با هدف گسترش مهربانی و خدمت بیشتر به بیماران در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و در دو ساختمان مجاور هم خدمات درمانی متنوعی را به بیماران ارائه می‌دهد. دلیل این نام‌گذاری نیز این بود که پزشکان و پرستاران این بیمارستان کمبود توجه و محبت به بیمار و همراهان او در شرایط سخت را احساس کرده بودند و همین امر موجب شد که در اواسط دهه هشتاد پی ریزی این ساختمان شروع شود.
این ساختمان به جز ۵ طبقه بالای همکف، دارای چندین طبقهٔ منفی نیز می‌باشد تا نیازهای درمانی اکثر بیماران را پاسخ دهد. نیکان با داشتن پزشکان متخصص و کادر مجرب در تمام زمینه‌های پزشکی و پیراپزشکی، یکی از بهترین بیمارستان‌های خصوصی تهران محسوب می‌شود. جراحی‌های این بیمارستان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام شده که همین امر موجب کاهش نگرانی‌های بیمار از عفونت های ناشی از عمل جراحی می‌شود.

مشاهده مقاله
عمل اسلیو معده در بیمارستان‌های دولتی

 

 

جراحی چاقی بیمارستان نیکان

یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های دهه اخیر، جراحی چاقی و لاغری است؛ معمولاً افرادی که نگران وضعیت جسمانی خود هستند و یا به دنبال تناسب اندام می‌گردند این عمل را انجام می‌دهند. جراحی‌های چاقی با توجه به نوع جراحی و حساسیت بالایی که دارند، باید در محیطی مناسب، کاملاً استریلیزه و بهداشتی صورت پذیرند. جراحی چاقی بیمارستان نیکان خیال شما را از بابت حفظ سلامت حین عمل کاملاً راحت می‌کند.
دلیل توجه به رعایت بهداشت و تمیز بودن محیط جراحی بیشتر به خاطر این است که هنگام جراحی ممکن است باکتری‌ها و میکروب‌های موجود در فضا باعث عفونت در بدن بیمار شوند؛ عوامل زیادی مانند اشتباهات پزشکی، تمیز نبودن وسایل جراحی، تمیز نبودن اتاق عمل، بهداشت پایین محل نگهداری بیمار و عدم رسیدگی دائم به جراحت و … می‌توانند باعث عفونت بیمار شوند. البته توجه به بهداشت چه حین عمل و چه بعد از آن بسیار مهم است زیرا راحت بودن خیال بیمار از بابت بهداشت محیط فرآیند درمان را سریع‌تر کرده و اضطراب پنهان را نیز کاهش می‌دهد.
فاکتور مهم بعدی، مجهز بودن اتاق جراحی به تکنولوژی و مانیتور های پیشرفته است و خیال شما هنگام جراحی چاقی بیمارستان نیکان از بابت این امر کاملاً راحت است. خوشبختانه هنگام انجام لاپاراسکوپی، در بدن بیمار جراحت کوچک‌تری ایجاد می‌شود و همین موضوع علاوه بر حفظ زیبایی بدن فرد، امکان عفونت را نیز بسیار کاهش می‌دهد؛ هم چنین خوب است بدانید که عمل‌های چاقی نیازمند بستری شدن مداوم نیستند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت شما می‌توانید به منزل خود بازگردید و خیلی سریع به سلامت کامل برسید.

مشاهده مقاله
جراحی اسلیو معده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر عبدالحسینی

دکتر عبدالحسینی

جراح و فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته ، جراحی چاقی و متابولیک ، جراحی متابولیک برای درمان دیابت نوع 2

جدیدترین مقالات

جدیدترین مقالات حوزه جراحی چاقی

اسکرول به بالا