دکتر عبدالحسینی

انتخاب اصولی بهترین جراح لاغری

5/5 - (4 امتیاز)

انتخاب اصولی جراح لاغری

انتخاب بهترین جراح لاغری برای افرادی که می خواهند با استفاده از عمل لاپاراسکوپی و جراحی چاقی و اندام ایده آل خود برسند بسیار اهمیت دارد. زیرا جراحی که این عمل را انجام می ‌دهد باید تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد. تنها فلوشیپ فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته می‌ تواند این جراحی بسیار مهم را را انجام دهد. اما چگونه می توان درست و اصولی یک جراح فلوشیپ را انتخاب کرد. انتخاب بهترین جراح با اطلاعات گذاشته شده روی سایت امکان پذیر نیست و شما نمی توانید با خواندن اطلاعاتی که با کمک برنامه نویس در رتبه اول گوگل قرار گرفته است خود را به دست جراح بسپارید. همچنین نمی توان به ارقام و عدادی که مربوط به عمل های جراحان در سایت قرار دارد اعتماد کرد زیرا بدون شک این ارقام درست و واقعی نیستند.

ما در ادامه به شما راه اصولی برای انتخاب درست جراح فلوشیپ فوق تخصص را می گوییم . با ما همراه باشید…

 

مراجعه به سایت وزارت خانه

برای انتخاب بهترین جراح لاغری اولین قدم مراجعه به سایت وزارت خانه است. شما با مراجعه به این سایت می توانید از داشتن مدرک فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته جراح خود اطمینان حاصل کنید.

جراحان زیادی می توانند عمل جراحی لاغری انجام دهند. اما زیر تیغ هر جراحی که خود را بهترین جراح لاغری معرفی می کند نروید. یک جراحی عمومی و یا جراح دیگری هم می تواند این عمل را انجام دهند. اما آن ها تنها به صورت تجربی انجام این عمل ها را یاد گرفته اند.

مشاهده مقاله
برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

جراحان چاقی علاوه بر دوره جراحی عمومی، چند سال دوره های تخصصی جراحی چاقی و باریاتریک را می گذرانند و طی این مدت تمام تکنیک های لاپاراسکوپی را فرا می گیرند. آن ها تمام ریزه کاری های جراحی؛ تمام عوارض و هر چیزی که برای انجام یک عمل موفق لازم است را یاد می گیرند.

دکتر محمد رضا عبدالحسینی جراح و فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و همچنین جراح چاقى و متابولیک هستند که دارای مدرک جراح ممتاز از کنفدراسیون جراحی چاقی و متابولیک اروپا IFSO و عضو انجمن جراحی چاقی و متابولیک در کشور می‌ باشند. دکتر عبدالحسینی با به کارگیری جدید ترین روش لاپاراسکوپی و در بهترین بیمارستان و همچنین تجربه بالا در این زمینه ثابت کرده است که یکی از بهترین جراح چاقی در تهران می‌ باشد. 

 

مراجعه به مطب جراح

یکی از بهترین راه ها برای انتخاب جراح ، مراجعه حضوری به مطب جراح است. باید بدانید که ویزیت و مشاوره حضوری بهترین راهکار است. زمانی که شما از نزدیک با جراح صحبت می کنید اطلاعات دقیق تری از او به دست می آورید. همچنین می توانید با مراجعه کنندگان و بیماران آن جراح که در مطب حضور دارند درباره توانایی ها و ویژگی های مثبت و منفی او صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری دستگیرتان شود.

آدرس کلینیک دکتر : تهران ، انتهای بزرگراه امام علی (ع) شمال ، بلوار ارتش شرق ، کنارگذر بلوار ، روبروی مرکز خرید شمیران سنتر ، نبش کوچه هاشم ازگلی ، پلاک 23 طبقه چهارم واحد 11

شماره تماس مستقیم نوبت دهی و مشاوره مطب :

  • ۰۲۱۲۲۴۴۶۰۷۰
  • ۰۲۱۲۲۴۶۵۴۴۰
  • ۰۲۱۲۲۴۶۵۳۳۶
مشاهده مقاله
فیلم عمل کیسه صفرا

 

مراجعه به بیمارستانی که تحت عمل قرار میگیرید

به طور معمول بهترین جراح لاغری از آنچنان شهرت و خوش نامی برخوردار است که بهترین بیمارستان ها برایش ارزش زیادی قائل شوند. بیمارستان ها معمولا اجازه می دهند تا یک جراح لاغری خوب ، بیماران خود را با پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات مناسب، بدون محدودیت عمل کند. دکتر محمد رضا عبدالحسینی جراح و فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته در یکی از بهترین بیمارستان های شهر تهران به عمل می پردازد.

آدرس بیمارستان نیکان : اقدسیه – ابتدای بلوار ارتش – ورودی اراج – خیابان ٢٢ بهمن – شماره ٦ – بیمارستان نیکان

تلفن نوبت دهی دی در بیمارستان نیکان  : 22446070 _  22465440 _  22465336

پست الکترونیک بیمارستان نیکان: info@nikanhospital.com

لوکیشن بیمارستان نیکان 

 

چرا داشتن فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته برای جراح چاقی مهم است؟

عمل لاغری باید حتماً توسط جراح فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی انجام شود. در این هنگام می ‌توان گفت عمل کاملا ایمن بوده و هیچ گونه خطری برای فرد به همراه نخواهد داشت. امروزه با استفاده از روش‌ های لاپاراسکوپی دیگر نیاز به باز کردن کامل شکم نمی باشد و جراحی با استفاده از چند سوراخ کوچک انجام می ‌شود. همچنین نیاز به مراقبت های خاصی ندارد و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه می باشد.

اما اگر به هر کسی جز این جراحان، کار خود را واگذار کنید باید منتظر عوارض ناشی از عمل باشید. آن ها مانند جراحان با تخصص در برخورد با پیچیدگی های عمل وارد نیستند. خیلی زود سردرگم می شوند و نمی توانند به خوبی جراحی را مدیریت کنند وممکن است اتفاقات ناخوشایندی به هنگام عمل رخ دهد.

مشاهده مقاله
همه آنچه باید در رابطه با عمل کیسه صفرا بدانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر عبدالحسینی

دکتر عبدالحسینی

جراح و فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته ، جراحی چاقی و متابولیک ، جراحی متابولیک برای درمان دیابت نوع 2

جدیدترین مقالات

جدیدترین مقالات حوزه جراحی چاقی

اسکرول به بالا