دکتر عبدالحسینی

بررسی تمام روش های لاغری شکم و پهلو

بررسی تمام روش های لاغری شکم و پهلو
5/5 - (1 امتیاز)

این روزها اصلی‌ترین دغدغه ذهنی همه آدم‌ها داشتن اندامی متناسب و بدون چربی است، خصوصاً شکم،‌ که اولین ذخیره چربی بدن را به نمایش می‌گذارد. در دوران گذشته چاقی و شکم داشتن نه تنها عیب بلکه یک مزیت محسوب می‌شد، اما هر چه جلوتر می‌رویم، تمرکز و تمایل مردم بر روی تناسب اندام و لاغری بیشتر می‌شود. عوامل زیادی باعث چاقی شکم می‌شوند که تغییر سبک و روش زندگی و کم تحرکی را می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها دانست.  اگر در فکر داشتن شکمی تخت هستید ادامه مقاله را بخوانید تا با تمامی روش‌های لاغری شکم و پهلو آشنا شوید.

 

برای لاغری شکم و پهلو چه بخوریم؟

با توجه به تغییر سبک تغذیه مردم و زیاد شدن مصرف چربی در وعده‌های غذایی، کنترل خوراکی‌ها یک عامل تأثیر گذار در لاغری شکم می‌باشد. طبق چرخه غذایی خوراکی‌هایی مثل سبزیجات و میوه‌ها که دارای فیبر و آب فراوان هستند، مدت زمان بیشتری شما را سیر نگه می‌دارند. پروتئین‌هایی مانند مرغ، گوشت، ماهی، تخم مرغ،‌ لوبیا و آجیل‌هایی مثل مغز بادام و تخمه نیز منبع مناسبی برای کنترل چربی شکم می‌باشند زیرا این مواد نسبت به چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها حس سیری طولانی‌تری را در شما ایجاد می‌کنند.

در این بین از خوراکی‌هایی که باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن می‌شوند نیز چشم پوشی نکنید برای مثال دارچین، فلفل، جو دوسر، زردچوبه، شکلات تلخ از این دست مواد هستند، خود شکلات به تنهایی دارای فیبر زیادی است. برگه سیب و سرکه سیب نیز مواد بسیار مؤثری برای لاغر کردن شکم هستند.

آب یکی از مؤثرترین نوشیدنی‌ها برای لاغر کردن است، به جای نوشابه‌های گازدار از آب یخ استفاده کنید. خوردن قهوه تلخ و چای سبز نیز بی تأثیر نیست.

 

برای لاغری شکم و پهلو چه بخوریم؟

 

 

با ورزش شکم خود را لاغر کنید.

اولین چیزی که برای لاغری به ذهن همه ما می‌رسد ورزش کردن است. نکته‌ای که باید بدانیم این است که چه ورزشی ما را به نتیجه دلخواهمان می‌رساند. همه ما با ورزش‌های هوازی مثل پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری و دو آشنایی داریم و همین ورزش‌های ساده با سوزاندن کالری‌های اضافی بدن، چربی شکم را تا حدودی کم می‌کنند. اما در کنار اینها می‌توانیم چند ورزش دیگر انجام دهیم تا نتیجه بهتری بگیریم، انجام حرکاتی مثل: حالت قایق، اسکات وزن بدن، لگد به عقب، حرکت پل معکوس، حرکت کرانچ و پیلاتس بهترین گزینه برای لاغری شکم هستند. اما در نظر داشته باشید که انجام این ورزش‌ها بدون کنترل تغذیه، نتیجه زیادی نخواهد داشت.

مشاهده مقاله
سریع‌ترین راهکار لاغری بعد از زایمان

 

لاغری سریع شکم در یک ماه

اکثر آدم‌ها با توجه به شرایط تصمیم‌های ناگهانی می‌گیرند و به دنبال نتیجه‌های سریع هستند. همه ما عادت‌هایی داریم که بودن یا نبودن آنها تأثیر زیادی در زندگی ما می‌گذارد. از بین بردن عادت‌های بد و نهادینه کردن عادت‌های خوب موجب سلامتی و کاهش وزن می‌شود. در اینجا ما به شما چند راه حل مناسب برای لاغری در کوتاه‌ترین زمان ممکن را ارائه می‌دهیم، تنها کافی است عادت‌های خوب را در خودتان نهادینه کنید.

– میزان مصرف کالری بدن خود را به صورت روزانه یادداشت کنید و سعی کنید با ورزش کردن کالری بیشتری از آنچه می‌خورید را بسوزانید.

– میزان غذایتان را کاهش دهید ولی گرسنگی نکشید، با خوردن انواع سالاد‌ها و غذاهای پر فیبر شکمتان را پر نگه دارید.

– آهسته غذا بخورید و لقمه‌هایتان را زیاد بجوید.

– خوراکی‌های مفید برای لاغری که در بالا توضیح دادیم را میل بفرمایید.

– ساعت مصرف غذایتان را تنظیم کنید و سر شب شام بخورید.

– غذاهای تند مصرف کنید.

– ار استرس دور بمانید و خواب کافی داشته باشید.

 

معجزه لاغری شکم با اسلیو معده

در دنیای پیچیده علم که روز به روز شاهد پیشرفت آن هستیم، همیشه نیازهای ما به سریع‌ترین حالت ممکن پاسخ داده می‌شوند. امروزه به دلیل تحرک کم و تغییر سبک زندگی، تمایل مردم به انجام عمل‌های جراحی برای لاغری شکم و بدنشان افزایش یافته است. در این بین جراحی‌های لاغری مانند اسلیو معده یا اسلیو گاسترکتومی طرفداران زیادی دارد. از ویژگی‌های بارز این عمل می‌توان به کاهش اشتها و نبود عوارض جانبی زیاد اشاره کرد. لاغری شکم با اسلیو معده  بدین صورت است که با ایجاد تعدادی شکاف ریز روی شکم، مقدار زیادی از انبار معده را بر می‌دارند، میزان حجم حذف شده از کل معده مسئله ایست که توسط جراح متخصص تشخیص داده می‌شود. بعد از این جراحی، بیمار به مدت چند ماه اشتهای خود را از دست می‌دهد و بعد از آن به خاطر کم شدن حجم زیادی از معده با کمترین مقدار غذا سیر می‌شود در نتیجه کاهش وزن و پس از آن کاهش سایز اتفاق می افتد.

مشاهده مقاله
عمل اسلیو معده در بیمارستان‌های دولتی

 

بای پس معده برای لاغری شکم و پهلو

بای پس معده در واقع یک عمل جراحی است که در نهایت منجر به لاغری شکم و کاهش وزن می‌شود. بای پس معده به معنای ساخت راهی میانبر برای کم کردن حجم معده و کوتاه شدن مسیر عبور غذا است، در این روش جراح متخصص کاری می‌کند که مواد غذایی مستقیم و بدون عبور از معده وارد روده شوند. در این عمل تلاش می‌شود که بدون لطمه وارد کردن به روند جذب مواد مغذی که بدن به آن‌ها نیاز دارد،‌ میزان کالری دریافتی بدن کاهش یابد. برای لاغری شکم با کمک بای پس باید صبر داشته باشید تا یک سال بعد از عمل نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

 

 

 

 

در نهایت به یاد داشته باشید که لاغری شکم را نه فقط بدلیل زیبایی اندام بلکه برای حفظ سلامت تن و داشتن بدنی شاداب‌تر با کارکردی بهتر پیگیری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر عبدالحسینی

دکتر عبدالحسینی

جراح و فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته ، جراحی چاقی و متابولیک ، جراحی متابولیک برای درمان دیابت نوع 2

جدیدترین مقالات

جدیدترین مقالات حوزه جراحی چاقی

اسکرول به بالا